Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-12, 21:20   #13
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Dere som ikke trener men likevel går ned

Opprinnelig lagt inn av Janeymaleney, her.

Syntes ikke du bør skrive det på den måten til en nybegynner. (ifg innleggene så tenker jeg at hun er det)

Uansett hvilke diett eller kosthold man går på er det ALDRI negativt å trene om man føler at man har overskudd til det!(og har man ikke overskudd så får man ofte mer av det når man begynner å trene)
Selv om man ikke går fortere ned i vekt,så gagner det kroppen vår å være fysisk aktiv. Man blir sterkere og bytter fettet med muskler (som ikke alltid vises på vekten,men i cm)

Når vedkommende gjerne VIL trene, men ikke får til så mye hun ønsker fordi hun er alene med et barn, svarer vi på det vedkommende spør om, synes jeg

Jeg har gått ned 26-27 kg med lite "trening". Har hunder jeg går turer med når formen holder.

I "fin form" perioder trener jeg gjerne, men ser definitivt ikke forskjell på vekta av den den grunn

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat