Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-12, 17:36   #13085
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Og hvordan er det med essensiell lavendelolje fra Iherb? Vet at det ikke er lov å ta inn enkelte sånne oljer, men finner ingenting om lavendel?

Jeg trenger lavendel/lavendelolje til duftposer for å beskytte vintagekolleksjonen min mot klesmøll og her i landet koster 500 g tørket lavendel nesten 400 kr + frakt .

Trenger det NÅHH, så det er ikke aktuelt å "dyrke selv".

Oi, jeg har flere eteriske oljer på vei fra iherb... Tenkte ikke på at det kanskje kunne være et problem... Jeg vet om tetre, men er det flere stoffer?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Etter at jeg hadde bestilt, fikk jeg høre fra noen at catnip var det restriksjoner på siden man visstnok kan røyke det og få en svak hasj-lignende rus. Men mine varer kom greitt frem, og jeg har enda catnip til og fylle i katteleker (jeg røyker det altså ikke.....)

Jeg har også bestilt kattemynte fra utlandet... Visste ikke at det ikke var lov...

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC