|
Sv: Løs hud og ujevn fettfordeling etter slanking ...
Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.
Ei venninne av meg fikk masert bort 10 cm rundt magen... det var ei dame som maserte fettet så hardt, at det satte igang blodsirkulasjonen og satte igang dreneringen... Det var visst veldig vondt, men verdt det sa hun. Tok 8 ganger, og kostet litt, husker ikke hvor mye eller hva det het. Skal spørre henne og gi deg mer info senere...
Ps, så flink du har vært som har gått ned 40 kg!! 
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Tenker du på Bailine?
Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.
Nå fikk jeg svar fra min venninne... det heter "bodyshapemassage". Vet ikke hva Bailine er...
Bailine er ikke massasje men elektroder som sender strøm inn i musklene slik at de jobber!
Svært effekstivt for oss som ikke kan trene på tradisjonel måte, og alle andre, men fjerner ikke akkurat fett sånn sett.
Strammer heller ikke opp hud som er ødelagt. Etter å ha hatt sikkert 100timer på Bailine(hekta, jada!), måtte jeg likevel fjerne den ødelagte magen etter 2 svangerskap vha en kirurg. Ødelagt hud er ødelagt. Den kan ikke trenes bort!
Man bør gi huden minst 6 måndeder på å trekke seg sammen etter at ønsket vekt er oppnådd, gjerne så mye som 2 år, og så får man vurdere, kanskje sammen med en kirurg, hva som evnt bør gjøres!
|