Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-12, 16:02   #333
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Lister meg inn igjen her etter en tids "frafall" og konstaterer at når jeg sklir ut herifra, så sklir kosthold og trim også ut..... Målet videre må derfor være å tvinge meg selv til å gå inn her, uansett hvor mye jeg har slurvet med mat og trim, uansett hvor travelt jeg har det, og uansett hvor sliten jeg er.

Til mitt "forsvar"/forklaring så skyldes fraværet dødsfall i familien. Ikke så veldig nær familie, men nært nok til at det virker inn både på humør og hverdag. Det er selvfølgelig IKKE en unnskyldning for å stappe i seg mye drittmat, som det har blitt alt for mye av. Heller ikke for å trimme for lite, noe som også skjedde

Uansett så er jeg i gang igjen nå. Bortsett fra en kraftig sjokoladeglipp på torsdag har jeg vært flink med kostholdet hele uken, jeg har gått tur fire ganger og jeg var på SATS i dag for første gang på evigheter. Helt ufortjent har jeg også gått ned 300 gram - måtte det vare!

Note to self: det er viktigere å gå inn på lavkarbo.no de dagene jeg sliter, enn de dagene alt går på skinner!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat