Lister meg inn igjen her etter en tids "frafall" og konstaterer at når jeg sklir ut herifra, så sklir kosthold og trim også ut..... Målet videre må derfor være å tvinge meg selv til å gå inn her, uansett hvor mye jeg har slurvet med mat og trim, uansett hvor travelt jeg har det, og uansett hvor sliten jeg er. Til mitt "forsvar"/forklaring så skyldes fraværet dødsfall i familien. Ikke så veldig nær familie, men nært nok til at det virker inn både på humør og hverdag. Det er selvfølgelig IKKE en unnskyldning for å stappe i seg mye drittmat, som det har blitt alt for mye av. Heller ikke for å trimme for lite, noe som også skjedde Uansett så er jeg i gang igjen nå. Bortsett fra en kraftig sjokoladeglipp på torsdag har jeg vært flink med kostholdet hele uken, jeg har gått tur fire ganger og jeg var på SATS i dag for første gang på evigheter. Helt ufortjent har jeg også gått ned 300 gram - måtte det vare! Note to self: det er viktigere å gå inn på lavkarbo.no de dagene jeg sliter, enn de dagene alt går på skinner!