Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-12, 20:34   #13043
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LaLa77, her.

Ok, nå føler jeg meg ekstremt blond her..... Vi har jo faktisk hus i Sverige, men jeg har aldri tenkt på å sende ting hit, av den enkle grunn at vi ikke har postkasse her..... (rødmer)
Mulig det er litt enklere, og billigere å kjøpe en postkasse her, og få det på postkontoret som er 700 m unna
Nå er jeg faktisk grunnleggende provosert over meg selv, har bare ikke tenkt på det for vi bruker dette som hytte....
Noen som vet hva eventuelle tollgreser i kr er inn i Sverige, fra f.eks USA?

Kan hende det lønner seg å bare leie en postboks? Hvis dere ikke er veldig ofte over og tømmer kassa tenkte jeg, ingenting roper tomt hus som overfyllte postkasser...

Jeg må huske å sjekke i Spania til uka tror jeg om de har noe spennende tilskudd. Noen som vet om noen helsekost på gran canaria? Eller er det bare på apotek?