Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-12, 19:25   #13037
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noe så eitrande! Jeg fikk endelig d-vitaminene mine etter to og en halv uke, men nå dette? Jeg er jo helt avhengig av kosttilskuddene derfra ...
Jaja. Jeg får høre med faren min hvor i Sverige han bestiller ting over momsgrensa, og ordne det via det, ettersom jeg ikke har så mange muligheter for å komme meg til Strømstad. Kjenner jeg ble skikkelig sur nå.
Og så jeg som følte meg så heldig som fikk Sink i dobbel dose av hva som er lovlig fra iherb! (Det var jeg nok også forsåvidt).

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Utrolig hva myndighetene får seg til å gjøre! Det er forståelig at de vil nordmenn skal handle innenlands, men da må det for søren meg tilbyd tilsvarende produkter! Kosttilskuddene her til lands er jo latterlige. Herre min hatt altså. Men tusen takk for info, Huldr! Vi får håpe det kommer til en løsning på en eller annen måte.

Ja, det er ganske vanvittig at man ikke skal få ta kosttilskudd i de mengder som faktisk trengs! Dette er jo en sak i EU også, det har lenge vært fremmet et forslag om å forby mye av urter og kosttilskudd, slik vil man ta fra folk muligheten til å holde seg friske på naturlig vis slik at vi må ty til medikamenter for å undertrykke kroppens varselmekanismer ... Men det har vært et motpress fra forbrukerne og det vil kanskje ikke gå igjennom (skriv gjerne under her).

Og ja, det kan jo løse seg med Shopping4Net også. De har visst klaget på vedtaket, og de gir seg vel ikke med det første. Kanskje man skulle hatt en brevkampanje rettet mot myndighetene i Norge angående dette ... spamme dem med klager

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

For oss som bor fra Oslo og sør-østover så er poste restante Strømstad postkontor (NB - KUN åpent ukedager, til kl 18) et fint alternativ. For en dasgstur kan man ta med varer inntil en verdi av kr 3000.

Det er nok ikke noe alternativ for meg, men kanskje for andre? Netthandel er derimot gull Tenkte på å kjøpe fra BigVits, men de har så store bokser at det går over grensa på 200 kroner. Er det noen som kjenner til andre nettbutikker man kan handle fra? (Håper ikke myndighetene spionerer på denne tråden ... )

Sist redigert av Huldr : 10-03-12 kl 19:36.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt