Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-12, 17:18   #13030
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jepp ... jeg fikk mail derfra i går. De har fått problemer med tollen, og bestillingen jeg har ventet på i over en uke med multivitaminer, sink, C-vitaminer og D-vitaminer var blitt kansellert. De skrev at de har tatt vekk all helsekost for norske kunder inntil videre. Tidligere i vinter fikk jeg mail om at norske myndigheter hadde nektet Shopping4net å sende både tollpliktige og tollfrie pakker til Norge, så prisene (og portoen) ble plutselig enormt mye høyere da de måtte bake inn de økte avgiftene i dem. I tillegg strammet de inn slik at man ikke kunne bestille C-vitaminer på 1000 mg før det har gått tre måneder siden forrige kjøp. Og nå altså dette. Virker som norske myndigheter har bestemt seg for å ta rotta på denne helsekosthandelen over grensa ...

Sist redigert av Huldr : 10-03-12 kl 19:35.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt