Denne steviaen fra iherb er bare omtrent en tredel så sterk som den fra Sunn Stevia. Men så er den ikke så bitter heller. Da spørs det om det en bruker mer av den fra iherb gjør det verd å kjøpe den....Jeg liker det skikkelig søtt når jeg først skal ha det Den fra iherb er mer gulbrun i farge og løser seg lett opp i teen mens den fra Sunn Stevia er helt hvit og trenger litt mer tid til å løse seg opp.... Jeg prøvde en stund uten søtningsmiddel av noe slag i teen min...deretter prøvde jeg Natreen flytende.. Som jeg sa må jeg ha en del for å få det søtt nok...har gått opp litt i vekt uten Stevia og med Natreen med samme matinntak, men har også trent en del, så det kan være det Nå skal jeg tilbake til Stevia i te og lemonade...så får jeg se om ikke vannet forsvinner.... Et lite regnestykke: 800 kr. for 140g. med frakt for den fra Sunn Stevia mot 127 kr. for 113g. uten frakt for den fra iherb kan synes som en grei deal, men når en tar hensyn til at den fra iherb er så mye svakere blir det jo litt annerledes..... For å kompensere for at den fra iherb er tre ganger svakere må en altså ha tre ganger mer av den. Siden du må ha både en stor og en liten boks for å få like mye som den fra Sunn Stevia (140g.) blir den fra iherb 127 x3 + 35x3 = 486. Pluss frakt blir det 35x3 i tillegg. Til sammen kr. 591. Med all den ekstra bestillingen bare for Stevia syns jeg det blir mye arbeid for å få tak i den..... Har testet en fra Sun Stevia...(legg merke til bare en n)... Den var bare litt mindre søt en den fra Sunn Stevia og nesten like bitter....litt mer gul i farge....Har ikke sammenlignet pris da jeg kjøpte den fra Sun Stevia på helsekosten... Håper dere ikke synes at jeg sutrer eller noe, men jeg er litt nøye på Steviaen min og tenkte kanskje dere ville vite om det med forskjellen på søtheten til de forskjellige produktene....