Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-05, 14:44   #3
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Easy Slim reklame

Det er google som serverer reklame som er relatert til innholdet - ordene som er brukt på sidene, og hvor i verden du kommer ifra. Jeg har ikke kontroll med hva som kommer av reklame.

Det den enkelte kan gjøre er å rapportere (klikk "annonser fra gooogle" lenken under annonsene) en annonse som upassende til google, slik at de kansje skjerper seg - eller dere kan rapporterer domenet annonsen peker til til meg slik at jeg kan legge det til i sperrelisten.

Jeg kommer til å gjøre endel endringer i annonseoppsettet nå før jul, men annonsene blir fortsatt innholdsrelaterte basert på google sin søkemotor. Det er disse annonsene som nå betaler for utgiftene relatert til driften av lavkarbo.no.