Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-12, 02:14   #13017
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Her skjer det egentlig mye hele tida, og pakkinga har vi ikke kommet i gang med noe særlig. Mao blir det sannsynligvis mye verre framover.

Det jeg har "funnet" er å ikke orke p legge meg fordi jeg vet jeg blir vekka igjen... Og det funker ikke så bra . Sover fra halv to-to til han våkner tre-halv fire, våken en halv time med mating og så sover han kanskje to timer med litt flaks før jeg må stå opp med han. (sambo tar endel og er flink sånn, men vi våkner jo begge to uansett)
Men jeg har aldri klart det med legging jeg heller da, når jeg begynte på jobb 05:30 la jeg meg i to-tida

jeg ammet han om natta i begynnelsen jeg også, men jeg la han da nær senga og ammet han nesten i søvne, insisterte på å sove og glemme han så godt jeg kunne. jeg ammet han veldig ofte (hver annen time) på dagtid da han var mindre enn din er, kanskje derfor han ikke trengte så mye mat om natta?