|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Lava, her.
Men kanskje best å gjøre det når dere er i det nye huset? Skjer jo mye rundt ham nå sikkert, med pakking og diverse.
Her skjer det egentlig mye hele tida, og pakkinga har vi ikke kommet i gang med noe særlig. Mao blir det sannsynligvis mye verre framover. 
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Venninnen min utsatte leggingen 5 og 5 minutter i løpet av en lengre periode og fikk en datter som sov fra kl 20 til 07 i stede for fra kl 18 til 05. Hun trengte bare hjelp til å snu litt på døgnet!
Vi endte opp med en diger seng og plass til alle 4. SKal man på jobb og/eller skole, må man sove innimellom og man finner som regel frem til noe som passer akkurat sin familie.
Heldigvis vokser ungene også etter hvert og til slutt er man så heldig at de titter hodet inn stuedøren og sier Natta helt av seg selv sånn ca kl 2130!
I hvert fall når de skal stå opp kl 0530 for å dra på jobb!
Det jeg har "funnet" er å ikke orke p legge meg fordi jeg vet jeg blir vekka igjen... Og det funker ikke så bra . Sover fra halv to-to til han våkner tre-halv fire, våken en halv time med mating og så sover han kanskje to timer med litt flaks før jeg må stå opp med han. (sambo tar endel og er flink sånn, men vi våkner jo begge to uansett)
Men jeg har aldri klart det med legging jeg heller da, når jeg begynte på jobb 05:30 la jeg meg i to-tida