Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-12, 00:38   #13011
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Oj. Jeg la sønnen min sent sånn at han sov til jeg skulle opp men å gi pupp en gang om natten er vel ganske vanlig? mer enn det blir mammamishandling ikke lett med babyer og søvn. slitsom periode for de fleste tror jeg.

Jeg ser at veldig mange sier babyen sover hele natta selv om de gir pupp eller flaske en gang midt på natta. Det definerer ikke jeg som hele natta.... Hele natta er hele natta uten oppvåkning.

Hva definerer du som sent? Og hvordan fikk du til det? Her er det hylgrining om det blir mer enn et kvarter senere enn vanlig. I dag var det litt senere enn normalt, siden jeg prøvde å holde ham våken, men da var det førti min med hysterisk hyling før han sovnet (vanligvis ti min rolig legging uten grining ellers).
Men han var jo ekstremt grei med soving de første seks og en halv mnd da, så vi måtte vel betale en gang (hadde håpet det ikke var før han var tenåring, men... )