Tråd: Blodsukker
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-12, 21:51   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Blodsukker

Opprinnelig lagt inn av wbh88, her.

Ja, mener jeg har hørt noe om blodsukker og trening jeg også, men ble veldig usikker:P

Jeg spiser nogenlunde slik hver dag, ja. Altså, selvfølgelig varier det, si +10kh -5kh variasjon

Og ja, jeg trener relativt tungt og ofte (3-4 kardioøkter og 3 styrkeøkter), men jeg føler ikke og har ikke følt noe ubehag i forbindelse med trening. Jeg savner faktisk ikke karbo overhodet i forhold til trening

Jeg synes du skal vurdere litt reduksjon av protein og litt øking av fett. Er du reelt overvektig i dag, har kroppen fettreserver å ta av, er du nær normalvekt er det viktig at du tilfører kroppen energi fra fett i maten - ellers blir det tæring på muskler og det er jo ikke poenget når du trener så mye

(Ta med at jeg ikke aner hva du veier i dag eller hvilket kjønn du tilhører )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat