|
Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.
Ble nyskjerrighet nå, og har vært inne å sjekket.
Vil det si at en ikke betaler frakt hvis en velger European standard?
Hva med toll når en handler for over 200,-
Og kommer det klart frem når en har sendt en ordre hva en skal gjøre få igjen mosen?
Takker for svar. Har noen produkter over 200,- jeg gjerne skulle bestilt, så her er det kanskje en god mulighet.
Alt er fraktfritt på feelunique når man velger treigeste leveringmåte. Handler du under 1000 kr og må betale toll, så scanner du bare kvitteringen og sender den på e-mail til feelunique. De tilbakebetaler kjemperaskt. Det tok bare 30 minutter før jeg fikk svar på e-mailen min den ene gangen. Jeg var litt bekymret for at kvitteringen stod på norsk, men det var ikke noe problem. Jeg har spurt om å få engelsk kvittering, men det kunne ikke Byggmix (post-i-butikk).
Infoen står her:
Sitat:
What about VAT?
Prices are shown inclusive of UK VAT at 20% where applicable. feelunique.com pay all VAT directly to UK customs.
For deliveries outside of the UK, in the rare event that you are charged import duty, feelunique.com will provide a refund provided we are notified within 30 days of despatch. Should you wish to claim a refund, please email care@feelunique.com including a scanned copy of any tax invoice paid.
Og hvis du får en av oss som allerede handler der til å sende deg en invitasjon, så får du 10% rabatt på første bestilling.