Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-12, 12:03   #12992
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Jeg har bodd i kollektiv på et småbruk på Finnskogen, det småbruket var i allefall fra 1860, om ikke eldre. Stilig med så mye historie i "veggene"!

Der var det også ubehandlet tregulv, vi brukte masse grønnsåpe (med litt vann i ) og lå på alle fire og SKRUBBET.

Du verden så flott det ble etterpå! Og så godt det luktet! *mimremimre*

Alle bygårdene jeg har bodd i (hvor mange aner jeg ikke) har vært fra 1800-tallet, det eldste fra 1820 i Vika. Her jeg bor nå fra 1890. Det er noe spesielt med energien, ja. Å tenke på hvor mange generasjoner som har bodd her og hatt sin daglige gjøren og laden mellom de samme veggene som meg.
Savner det gulvet, lukta, følelsen av å gå barbeint på det. Her er det bare laminat.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥