Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 15:25   #8
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Går OPP i vekt?!

Opprinnelig lagt inn av Nivanna, her.

Er nesten midt i en syklus, så mensen er det nok ikke.. Jeg brukte ikke diett.no forrige gang heller, og ketolyseboka legger jo heller ikke opp til noen spesiell næringsfordeling? Kan såklart legge inn, men noe av grunnen til at jeg spiser ketolyse er at jeg ikke takler det å veie all maten jeg spiser! Tar det litt på øyemål og erfaring, og er det noe jeg ikke er helt sikker på/nye matvarer veier jeg og sjekker det ut.

Det er jo det som er så greit med ketolyse, ha kontroll på karbohydratene, fett og protein er det bare om å gjøre å få i seg nok av

Klarte fint både melkeprodukter og søtningstoffer forrige gang, men prøver holde meg unna søtningsstoffene denne gangen.. Jeg tror jeg skal prøve å spise litt mer fett, og så får tiden vise..

Nei det stemmer ikke. Det er ikke om å gjøre å få i seg nok protein og fett og det er en anbefalt næringsstoff-fordeling på ketolyse.5% av energien fra karbo, 15 % fra protein og 80% fra fett, tror jeg det er. Da er det ikke mye protein som du ser. Jeg synes det er for vanskelig å spise sånn så jeg gav opp og har nå en mer lik fordeling mellom fett og protein. Men det er kanskje ikke det beste.