Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-12, 14:48   #12919
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Takk for svar, vakreste fineste Kitt Jeg har gått i ca et år på den laveste dosen av diovan comp, den tåler jeg veldig godt. Jeg har prøvd ut ymse andre blodtrykksmedisiner legen vil jeg skal ta i tillegg til diovan siden blodtrykket ikke gikk noe særlig ned. Men jeg fikk bare ubehag av dem alle. Derfor økte han bare dosen på diovan. Svimmelheta går nok over, det er bare jeg som er utålmodig. Jeg knasker i tillegg diural som om det skulle være smådrops for dem tåler jeg veldig godt uansett hvor mye jeg tar. Jeg er ikke i mærheten av å bli dehydrert. Diural sammen med albyl-e har omtrent fjernet trykket i hodet; det er deilig! Men albyl-e'en får magen til å gjøre opprør. Jeg må kanskje få økt dosen på nexium. Og jeg som hadde planlagt å bli medisinfri i år!! Jeg endte i stedet opp med å kjøpe større dosett.

Diovan finnes i 80mg også, tror jeg! Er du sikker på at ikke noen av alle disse medisinene kanskje ikke passer sammen? Jeg slet med to medisiner leeenge, og så viste det seg at hver for seg oppførte de seg pent. Sammen ble det bare krøll da den ene dosen ble doblet! Det mptte jeg finne ut selv, for fastlegen min bare skrev reseptene, han, uten å sjekke interaskjoner!

Det kan nok hende du må ta medisiner lenge, vennen, men det spilelr vel ingen rolle så lenge du blir i go'form!
Er jo derfor vi har medisiner!