Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-12, 01:44   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert ... ifølge diett.no har jeg fått i meg nesten 60 g kh i dag

Bare en liten sidetanke. Ettersom du er i en prosess med ivf nå, så kan det tenkes at du kan ha noe nytte av akupunktur, muligens?!
Som sagt bare en tanke. Søsteren min og mannen hennes prøvde en stund uten hell, men med hjelp av akupunktur fikk de det til på første forsøk på ivf, og fikk senere høre at det var flere som hadde opplevd lignende.
Jeg synes ellers at det er kjempepositivt at du lever lchf, og tror at du nok kan optimalisere sjanesene sånn sett, til ven viss grad. Men mulig du trenger mer enn det.

Hvorfor du ønsker barn ellers synes jeg i sammenhengen er sekundært, og ikke noe man skal behøve å ta opp i denne tråden, forøvrig.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat