Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-05, 21:47   #7
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: FrontPage på fingerspissene

Nå har jeg lest litt. Hvordan har du laget rammene. Ved å bruke file - new - more page templates - frame pages for så å velge. I såfall så høyreklikker du på ramma, går inn på frame properties og tar vekk haken for resizeable in browser. Da skal den ikke endre seg, dvs. være låst. Dersom du har lagt inn sånne "inline frames" så kan du også høyreklikke den ved å peke på toppmarg og så velge frame properties. Mulig du får til å låse rammen ved å angi rammens størrelse i pixler.
Men jeg kan sjekke det ut mer i morgen. Skal se Polarekspressen sammen med mannen nå.

Håper det ordner seg etter hvert.