Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-12, 17:33   #316
jojomesteren
Medlem

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Østlandet
jojomesteren er ny på veien

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Gratulerer til dere alle tre! Og alle andre som har nedgang

Jeg har ikke endret tickeren etter siste veiing; velger å avstå fra det noen dager til gitt I tillegg til jobbreise har jeg fått mitt månedlige "besøk", noe som ikke gjør kroppen noe bedre i det hele tatt. Men - jeg har fått trent og gått turer i helga, noe jeg håper gir resultater på sikt. Jeg spekulerer på mandelkjeksene jeg laget for en tid tilbake; jeg ble så veldig oppblåst og uvel da jeg spiste dem. Mon tro om de ikke er så bra for meg lell Ja ja, bare en måte å finne ut av det på; å spise flere.

Jeg kunne tenkt meg at helga varte en dag lengre; tenk å jobbe 4 dager og ha fri 3?? Det hadde vært deilig det.

JA! Jeg er også med på 3-dagers helg!!

Mandelkjeks..... Ja kanskje, siden du har så mye allergier. Men sånn generelt her inne syns jeg det er mye anklaging av at et enkeltprodukt ødelegger så mye, enten det er melk, nøtter, tomater, pepsi max eller hva det skulle være. For de fleste av oss tror jeg det er en for enkel forklaring. Men allergier har jeg respekt for, det blir noe annet.

jojomesteren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo i retning Fedon, 50-70 g om dagen Svar med sitat