Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-12, 15:59   #2490
Lille34
Medlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Elinemor, her.

Hei alle sammen - jeg er så smått i gang med fast tre, og prøver å finne en balansegang. Er rett og slett en del plaget med sult!
Uansett, tenkte jeg skulle dele et tips med dere. ER ikke eurodiett, men for dere som er litt langt ute i fasene kan kanskje dette være noe ... hvis man ikke er helt ortodokg da ;-).
Jeg har begynt å bestille Atkins-barer fra www.iherb.com. Holder man det under 200 kroner slipper man toll. Da får man barer til 8 norske kroner stykket, inkludert porto. Ganske lang forsendelsestid da. Men også en firedel av hva en bar fra eurodiett koster. Jeg begynner å bli ganske blakk av eurodiett-opplegget, og ser etter alternativer. Disse barene er mindre enn de jeg har fått kjøpt i norske butikker, og har også færre kcal. Nede i 130-150. Og mye protein. Det var dagens tips!

Takk for tipset! Vet noen reagerer på barene, men jeg er heldigvis ikke en av dem. Pleier å kjøpe slike barer ganske ofte, selv om jeg synes de er altfor dyre. Nå kan jeg jo handle de billigere

Lykke til videre i fase 3, og gratulerer med et fantastisk resultat så langt! Synes selv den fasen er ganske tung, da blodsukkeret mitt svinger mer med flere karbs innabords. Trives godt i fase 1 og 2 jeg, men må vel venne meg til mer karbs etterhvert. Vi finner vel en balansegang etterhvert, både i fase 3 og 4

Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat