Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-12, 12:43   #175
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av janmesi, her.

Send meg melding på jan@lillemaane.no
Vi er alltid på jakt etter nye forfattere og prosjekter. Jeg er aktiv på denne tråden fordi jeg er sjokkert over enkelte av kommentarene her, og tar vårt bokprosjekt og min forfatter i forsvar. Jeg hadde faktisk aldri trodd at jeg hadde måttet gjøre det, HER. I alle våre bøker har vi lagt inn anbefalinger til lavkarbo.no, jeg husker de første heftige debattrundene vi fikk til med Skaldeman, Dahlqvist og andre og var alltid glad over å ha lesere/brukere fra lavkarbo.no "på laget".

Selv har jeg en rekke oppskrifter og om jeg skulle lage en kokebok, skulle jeg da ha sjekket rundt om det fantes andre varianter med samme ide?

En kokebok er jo en kokebok - sjansen er jo svært stor for at noen har en liknende variant publisert ute, et eller annet sted, om det så er på web, ukeblad eller i en bok. Jeg blir også trist når jeg leser at noen sier de ikke vil kjøpe flere bøker fra Lille Måne fordi vi gir ut fotballfruens bok. Vi har jobbet hardt og systematisk i mange år for å få LCHF/lavkarbo opp på dagsorden, og det har til tider vært svært hardt arbeid med mye motstand å håndtere.

*Men ingen får ta min fårikåloppskrift*

Stå på videre! Det er flott at et forlag er så profilert på lavkarbofronten!