Opprinnelig lagt inn av Dietta, her. 75 mg her også. Har aldri merket noe til kvalme jeg, men kanskje det går over etter tilvending. Er kvalme en kjent bivirkning ? Tenkte kanskje det stod noe i pakningsvedlegget. Hvis det ikke slutter, ville jeg ha hørt med legen om det finnes et alternativ. Men du, min kjære Kanutten Kvalme, daglig oppkast og ustyrlig lyst på sylteagurk - sier ikke det deg noen ting ?????????
Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.
75 mg her også. Har aldri merket noe til kvalme jeg, men kanskje det går over etter tilvending. Er kvalme en kjent bivirkning ? Tenkte kanskje det stod noe i pakningsvedlegget. Hvis det ikke slutter, ville jeg ha hørt med legen om det finnes et alternativ. Men du, min kjære Kanutten Kvalme, daglig oppkast og ustyrlig lyst på sylteagurk - sier ikke det deg noen ting ?????????
Haha skjønneste du! Jeg er laaaaaaaaaaaaaaangt derifra. Glufsa er fremdeles produktiv, men jeg gidder ikke mer barnemas. Har nok med sambomas. Han var på en skikkelig snurr i går kveld.... Såpass på snurr at han ikke turte GÅ ned trappa. Så han satte seg ned og bompettibomte hvert trinn ned. Gjett hvem som var flau, men som også lo godt, i dag tidlig da jeg viste ham videoopptaket av trappeseansen?!