Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-12, 20:45   #12895
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva er liten dose? Jeg går sikkert på liten dose 75 mg. Jeg ser jeg får blåmerker, men jeg blir også så kvalm! Har spydd hver dag siden jeg begynte med disse tabelettene, men siden de gjør meg såpass mye bedre på andre områder får jeg bare godta det. Jeg har forresten fått et vanvittig sug på agurk etter oppstart.

75 mg her også. Har aldri merket noe til kvalme jeg, men kanskje det går over etter tilvending.
Er kvalme en kjent bivirkning ? Tenkte kanskje det stod noe i pakningsvedlegget. Hvis det ikke slutter, ville jeg ha hørt med legen om det finnes et alternativ.
Men du, min kjære Kanutten Kvalme, daglig oppkast og ustyrlig lyst på sylteagurk - sier ikke det deg noen ting ?????????