Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-12, 20:11   #12893
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Før fordi da får du fyllt opp væskelagrene før hvitvin i stedet for å trene i lettere dehyrert tilstand. Dehyrering er ikke bra for noe unntatt et par falske hekto på vekta.
Dessuten er ikke alkohol + trening så lurt helt generelt - selv om det er mange grader mellom "et glass" og "snørrfylla".

Du forbrenner nok like mye gitt at du klarer lik innsats (jeg ville tippet på bedre innsats upåvirket, selv om du planlegger en liten mengde) og etterbrenningen blir nok også upåvirket.

Det eneste lille argumentet jeg kan se for å trene med et glass innabords er at du kanskje blir litt varmere.... Men jeg tipper at det ikke gir "netto pluss" i praksis.

takk. nå hadde jeg planer om å trene uansett, det var ikke en tanke bak det, annet enn at jeg også hadde lyst på et glass vin til middag. nå kan det egentlig være det samme uansett, for vinen smakte gress og py. så det ble med to slurker.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo