Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-12, 19:20   #4849
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så godt å høre at du holder koken, og ikke minst at du planlegger Cuba-tur! Herlighet, blir jo misunnelig! I morges da jeg stod å lagde pruttilapprøre så kom jeg til å tenke på dere her inne. Har tatt Paracet for å komme over den verste hodepinen, ellers pusser jeg tennene hver 3. time for å unngå søthunger. Blir vel vandt til dette snart... Her går livet sin vante gang. Jobber i min 60% stilling og fungerer overraskende bra med den stillingsprosenten. Så får vi finne ut hva vi gjør med resterende. Blir 6. måned nå uten sykefravær eller sykemelding, må være personlig rekord
Har pussa opp leilighet og stortrives her. Fyren er svært sjeldent innom tankene mine, hverken på godt eller vondt. Flørten er... vel, fortsatt en flørt. Vet ikke. Vi sover av og til sammen, men det er faktisk bare soving. Han har tannbørste, deodorant og parfyme her i nederste skuff i kommoden min. Herlighet, vi er rare er vi ikke? Lite kontakt ellers, men når det først er kontakt, så er det opplagt at vi skal sove sammen. Og det er så gøy!

Ellers... Passer ikke klærne mine lengre. Det er jo trist! Har noe å aktivt jobbe fram mot. Har ikke vekt og kommer ikke til å veie meg før 1. juni. Eller, kanskje i slutten av mnd,men det er fordi de har bestemt å kikke inn i bukhulen med kamera, så da får jeg narkose. Men jeg trener vel ikke høre det tallet, vel? Orker ikke bli så opptatt av det tallet igjen. Det ødelegger så mye!
Ellers går tiden min til ansvar og omsorg for den kjæreste jeg har. <3
Håper å klare det denne gangen, i laaaaaaaang tid.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg CIMG0539.jpg (464,0 KB, 2 visninger)

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat