Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-12, 15:43   #8
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Går småsulten rundt hele tiden

Ja frukt er rart sånn. Jeg spiser derfor heller grønnsaker. Føles ikke bra etter fruktspising, får lyst på mer fordi det gir ikke noe ordentlig næring, bare sukker som trigger til mer fruktspising. Før ketolyse spiste jeg mest frukt av alt annet og spiste mye fordi det gav ingen metthet. Dumt opplegg, og nå vet jeg at jeg ikke tåler det. Får vondt i magen, og bare lyst på mer. Frukt er dumt om du vil ned i vekt. Å drikke for mye kan fjerne mineraler du trenger, tror jeg. Jeg drikker for mye selv også, da men. Om du ønsker noe søtt er rå gulrot bedre, når det gjelder GI og metthet og det trigger ikke så mye som frukt til å spise mer søtt. Jeg lager min daglige salat med 50 g rå gulrot i og det gir bedre smak på salaten. Og jeg gjør det fordi det inneholder betakaroten som er bra for synet.