|
Sv: Går jo ikke ned?
Tusen takk for mange gode svar! For å starte på begynnelsen: er ikke overvektig, men ikke fornøyd der jeg er nå. Kroppen har forandret seg siden fødsel og det har lagret seg altfor mye fett i mageregionen som jeg ikke blir kvitt etter litt for mye slurv og dårlige matvaner under ammeperioden (sluttet å amme i slutten av des.). Jeg har prøvd det meste, til og med gått på fedonkurs, men fra tidligere erfaringer er det ketolysekuren som fungerer(te) best på meg. Har klart å holde vekta med generell lavkarbo i flere år, men klarer ikke å gå ned med det.
Det jeg spiser nå, er så godt som det samme jeg spiste sist runde, både med bærene i proteinshaken og lavkarbobrødene. Dette er dog en annentype brød, men med kun 0,21g kh pr skive. Spiser ikke brød hver dag heller. Og soyamelk har jo mindre kh enn vanlig melk (som jeg forøvrig brukte sist runde) Og fløte er vel lov? Grønnsakene jeg spiser kommer kun fra over jorda også... Det er derfor jeg er forvirret. Jeg telte ikke KH sist heller, men det må jeg kanskje nå? Kan det være jeg tåler mindre kh enn før? Hmm, hva tenker dere nå? Må jeg rett og slett bli superstreng?!?
|