Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-12, 12:51   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse med lite barn ...

Opprinnelig lagt inn av Sandy, her.

.. og det er akkurat det jeg opplever Trodde da at man gikk ned når man er i ketose, men så feil kan man ta.... Hva er vitsen da?? Har hatt utslag i nesten 2 uker, men det skjer ingenting - hverken på vekt eller cm...

Noen tanker eller råd?

Det menes vel heller at det ikke er gitt at man går ned i vekt når man er i ketose, fordi det er flere faktorer som er avgjørende også. Akkurat som det ike er gitt at man går ned på lavkalori eller pulverkur. Ikke minst går jo vektnedgang ofte i rykk og napp, kroppen er ikke en maskin. Om du har faktisk overvekt vet jeg ingenting om, men du har ganske nylig vært gjennom et svangerskap og ammet, og dette er jo en stor jobb og påkjenning for kroppen, og det er ikke sikkert den priotireter fettforbrenninga akkurat nå. Det finnes dessverre ingen fasiter her.
Og hva er vitsen? Tja, en bedre helse, f.eks.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat