|
Sv: Går jo ikke ned?
Når jeg ser på menyen din, så er det jo lavkarbo, men det følger ikke prinsippen i Ketolysekuren. På Ketolysekuren skal man kun spise karber fra over jorden grønnsaker og litt fete meieriprodukter. Resten av menyen skal bestå av kjøtt, fisk, egg og fettkilder om smør, olivenolje, cocosa. Bær, nøtter, frø, lavkarbobrød, sjokolade osv bør kun brukes av og til som helgekos, det skal ikke være en del av det daglige kostholdet. Mange går selvfølgeig ned også på en slik mer generell lavkarbo diett, men ikke alle. Dersom det er Ketolysekuren du hadde planlagt å følge, vil jeg anbefale deg å følge de prinsippene til punkt og prikke i begynnelsen, så kan du heller forsøke ut justeringer etter at vektnedgangen er kommet skikkelig i gang. Når du gjør justeringer vil jeg anbefale å innføre en og en ting, da vil du raskt se hvordan kroppen din responderer på det.
Personlig kunne jeg ikke ha bær, nøtter, frø ol som en del av min hverdagskost mens jeg gikk ned i vekt, men nå er jeg over på vedlikehold av vekten, og da kan jeg ha litt av det også til hverdags.
Ønsker deg lykke til. Vær heller ekstra striks i begynnelsen så finner du ut hvor grensene dine går etter hvert 
|