Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-12, 21:55   #58
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp meg, høy vekt og aggressiv!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Phew, takk! Jeg kjenner at jeg blir så pass personlig engasjert her at jeg må sitte på hendene i fare for å ikke blottstille meg selv fullstendig i et forsøk på å forsvare noe noen tydeligvis ikke forstår fra sverting.

SÅ!
Om noen ikke har noe konstruktivt å si om trådstarters situasjon videre, så foreslår jeg at dere gjør som meg, og sitter på hendene deres. Utviklingen i denne tråden begynner å bli direkte stygg, og jeg holder på å gå i fella selv, så nå må foten bare settes ned. Om ikke så stenges tråden.

Photo, moderator og privatperson.

Sorry Photo, jeg modererer meg selv fra nå av- denne diskusjonen trykket bare virkelig på en nerve hos meg.

*setter seg på labbene sine*

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat