Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-12, 11:37   #2479
Mailin
Medlem

Mailin sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Til de som er søtsugne: jeg har laget meg bringebærdessert noen kvelder, med en neve bringebær, et par ss mager kesam, en ss linfrø og litt vanilje. Av og til har jeg i litt sukrinmelis også, vet ikke om det er godkjent innenfor ed men det har jo GI 0 og er helt naturlig så satser på det er ok..... Det er kanongodt! :-) (alt utenom surinen fikk jeg oppskrift på av helsesøster så det er ihvertfall et godkjent ed måltid)

Om 5 dager drar jeg til københavn for å finne brudekjole. To måneder etter det skal jeg tilbake og hente den. Før den tid satser jeg på å ha gått ned ytterligere minst 10 kg, kanskje 15, så jeg er veldig spent på om de klarer utfordringen med å sy den passelig!! Grugleder meg litt, for jeg har ikke akkurat nådd målet og har ikke sånn kjempelyst å prøve brudekjoler ennå men må nesten for ellers blir det for knapt med tid.... Blir spennende da! :-)

Ang bukser, nå har jeg kun en dongeribukse som passer og den er i vask. De andre er for store woho! Har noen som fortsatt er for trange, fant dem fram fra loftet i går. Gleder meg til favoritten passer igjen!

Snart halvveis jammen!!

Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat