Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-12, 23:53   #55
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Før syntes jeg det var mye kulere å se på klær at jeg hadde gått ned i mål osv. Men nå vil jeg gjerne bli kvitt noen kilo. 137-141 (alt ettersom hvor mye vann jeg har i kroppen) er slitsomt å drasse på, altså.

Nå ser det hvertfall ut til at jeg klarer å gå litt lenger, etter det dumme ankelbruddet mitt. Så da kan det jo skje noe etter hvert.

Jeg krysser fingrene for deg Bønna! Jeg er nå endelig hjemme fra jobb. Syns dagen har vært kort, med lite tid selv om jeg stod opp 9. Nå skal jo sant sies at jeg satt første 1,5 timene og surfet på nett før jeg drog meg ned på trening :P Har også handlet inn alt jeg trenger til dette brødet: http://www.lavkarbogjortenkelt.net/?p=2004
Det skal bakes i morgen, siden jeg da har senvakt og treningsfri. Er veldig spent!

Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat