Hei, nå tenker jeg at det er på tide å skrive et lite innlegg omsider Nå har jeg snart et års jubilieum som lavkarber, men jeg tror jeg trenger litt hjelp til å se om det jeg gjør er riktig... hvis noen har tid til å svare meg hadde jeg blitt veldig glad Jeg skulle ikke ned så innmari mye i utgangspunktet, rundt 8 kg så tenker jeg at jeg hadde vært fornøyd... Så går jeg ned 3-4 kg (kanskje til og med bare vann??) og så blir det liksom ikke noe mer??? Hadde et annet mål med å starte lavkarbo (dette er en tankeprosess som startet for kanskje 7-8 år siden) og det var å bli litt mindre sulten/sugen hele tiden... Den delen har fungert helt supert Nesten aldri lyst på ting og tang som ikke er lovlig Siden jeg ikke skulle ned så inmari mye så tenkte jeg vel egentlig at jeg bare kunne kjøre etter de generelle lavkarboreglene og så ville kanskje kiloene gå bort sakte men sikkert... men nei-nå har jeg vel ikke gått ned noe på over et halvt år Nå har jeg satt i gang med atkins induksjonsregler og lurer derfor på om noen har noen formening om det Kjenner meg slapp og sliten og har vondt i hodet nå men det kan være litt etterheng etter influensa... vet ikke... Hvis noen syns jeg velger feil retning innen lavkarbo hadde det vært fint om dere ga meg noen nye ideer Er det noen som har noen tanker å dele med meg-kanskje motivere meg litt for jeg syns det er litt tungt nå-og vet jeg vil slite med å ikke skeie ut om et par uker (kanskje allerede til helga da vi skal ha gjester og alle skal drikke vin...) Vil forøverig si at jeg har trivdes supergodt med lavkarbolivet, og at jeg har lest masse her inne-sett mange inspirerende mennesker Håper noen har noe lurt å fortelle meg