|
Sv: "Kur" for diabetes
Opprinnelig lagt inn av doLL, her.
Åh,så herlig at du har noe "stort på gang" 
Ja,ok,du har nok rett i at jeg ikke burde redusere noe mer.
Er bare litt opptatt av det å faktisk gå ned i vekt i tillegg til at det virker som en svært passende livstil for meg Jeg er ca 10 kg overvektig,og da kan man rett og slett ikke spise i hytt og pine uansett om det er lavkarbo eller ikke tenker jeg,for insulin må man ta uansett,og,ja..du skjønner?
Spiser ca 70 karbohydrater om dagen nå har jeg funnet ut
Leser denne ordvekslingen med doLL. Så mye plager! Betennelser, diabetes infeksjoner. Det er synd på deg doLL og alle dere andre som sliter med dette. For det er vist veldig mange.
Har du/dere motivasjon for å bedre plagene? Det er ikke et stort verk å endre på levesettet slik at ting bedres. Mange har gjort det! Både infeksjonene, diabetesen og betennelsene kan bli bedre. Jeg prøver å lage informasjon som gir forståelse og motivasjon for å endre. Det er en mur å klatre over, bare å stille spørsmål til behandlingen og medisineringen man får og å endre på ting, vet det, men jeg prøver likevel. Det trengs grundig forståelig kunnskap med forklaring av årsaker. Det står mye på nettet, men det er ofte splittet og fragmentert og det er en utfordring å sette sammen til en helhet.
Se her! Her er det helhetlig informasjon.
Kunne jeg bidra til at enda flere oppdager, endrer og blir friskere blir jeg kjempeglad!
|