Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-05, 02:14   #10
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Håper HP er klar over at det er mange her inne som ikke kan gå i vanlige butikker å kjøpe det de vil... men her er et forum der man kan kjøpebytte klær i PASSENDE størrelser for folk som sliter med mye overvekt... så dette burde virkelig være en selvfølge... for dette er vel et forum også for de som sliter med slike problemer...eller hva, HP???

Veldig godt poeng, Ziggy!

Drømmen om å kunne gå i en vanlig butikk, og IKKE i avdelingen for "store" - Eller "big is beautiful" eller hva de nå kaller det...

Men for all del, veldig bra at sånne avdelinger fins! Det var totalt mangelvare den gangen jeg fikk bruk for dem. Husker jeg fant en butikk i Newcastle og var himmelfallen og fornøyd som pokker.

Nei, jeg har hatt altfor mange år med å lete etter rett størrelse... Hvis vi kan hjelpe hverandre, så la oss det!

For SVARTE!!!

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat