Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-12, 00:17   #12845
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, det er vel litt av problemet at jeg ikke klarer å kle meg slev passe heller . Enten får jeg nærmest heteslag eller så er jeg følelsesløs av kulde om dagen. også kan jeg ikke helt bruke mer (eller sambo) som mål fordi vi ikke har normal temperaturregulering. Kan gå ute i t-skjorte i femten minus. Derfor jeg lurer på hva andre normale folk kler på.

Aha, da forstår jeg. Huffda. Du kan jo også kjenne på barnet om det er varmt, men det vet du. Jeg ville tatt på en litt tykk bomullsbukse, ikke strømpebukse men tatt med et pledd, om barnet er i vogn. En tynn bomullsgenser med en ekstra bomullsgenser over + jakke med hette og krage, gjerne. Så kan du åpne jakka hvis sola steker rett imot. Det skal være lett bris imorgen. Ikke ullsokker, men fortsatt støvler.