Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-12, 12:58   #97
Rebeldama
Medlem

Rebeldama sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østfold
Rebeldama er ny på veien

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Sånn er jeg naiv også, tenker ikke at noen kan juge med innholdsfortegnelsen. Men de tinga man får på iherb, tror du de er sjekket og sikre? Eller bør man se etter et kontrollmerke på alt man kjøper?

IHerb fremstår som langt mer seriøse enn disse mango-folka.
Mye handler vel om å ha "bondevett" og det er lov å være skeptisk.
Når et firma i utgangspunktet lett tømmer kontoen, ikke har operativ epost og lugubre (les utenlandske) kundebehandlere..
Kort sagt, gjør det vanskelig for en forbruker å komme i kontakt med..

Ja, da er det vel lov å anta at det også er en placebo effekt på varen..
Personlig hadde jeg ALDRI TURT(!!!!) å spise noen av dem.. for bare gudene vet hva de inneholder..
Det kan være alt fra kalk til avføring (satt på spissen)

Tilbake til IHerb.. Oversiktlig nettside med online support, epost, adresse og telefon.
Varene rates av kunder. I dette tilfelle tror jeg at det er reelle kunder,
da det vanskelig gjøres å fake en så stor kundemasse med så individuelle historier..
Når det gjelder vareutvalget, så lover de ikke gull og mirakelkurer.
Du skal ha en viss kunnskap om produktet selv i forkant for å finne det på nettsiden dems..

Når det gjelder kontrollmerking, så er det det landets lover og regler som gjelder.
IHerb er i USA og selv har jeg ikke satt meg inn i reglene der.. Endel handel går på tillit til leverandør,
men er det enkelte ting man lurer på så skal man kunne få svar ved å henvende seg til (i dette tilfelle) IHerb.
Og da gjelder det akkurat som når vi er i butikken her hjemme, kan de ikke svaret, så ikke kjøp det.
Like viktig er det å sette seg inn i norske tollregler.. Har du lov til å innføre den varen du bestillte f.eks..

Og damer: Når det er snakk om priser:
Er tilbudet for godt til å være sant.. Ja, da er det vel nettopp det det er!!

Åjoda.. Har da gått på smeller selv i fortiden.. men man lærer..
Kjøpte meg et glass med grønn gugge i hvitløkslake for 1200,- det skulle være SÅÅÅÅÅ bra for masse helsegreier!!
Faktum er at det gjorde best effekt på lommeboka til selgeren

Min Journal:

Sist redigert av Rebeldama : 27-02-12 kl 13:04. Årsak: Litt mer utfylling av innlegg ;)
Rebeldama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat