Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-12, 18:46   #12
Qlio
Seniormedlem

Qlio sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Veien mot Sommerkroppen 2012

Måtte allerede endre planene, grunnet konfirmasjonsundervisning på lørdager..... det betyr dobbeløkt på meg på lørdager de dagene min kjære stedatter er i kirken. Men jeg går ikke ned (annet enn kanskje i underhudsfett):

• Mandag | SATS Metro kl 19:30 | 75 minutter CycklingPulse (hard intervall) m/mister
  • Tirsdag blir det enten | SATS Lillestrøm kl 20:00 | 30 minutter tredemølle + 30 minutter styrke m/stedatter ELLER | SATS Lillestrøm kl 19:00 | eller NTC Get Strong m/stedatter (avhengig av hvordan lørdagens trening blir)
  • Onsdag: Aktiv hvile (husarbeide, håndtering av klær, rydding osv)
  • Torsdag | SATS Metro kl 17:30 | 55 minutter spinning CycklingIntervalPulse (hard intervall) m/Mr og kollega. Småprinsesser på MiniSATS
  • Fredag: Aktiv hvile (husarbeide, håndtering av klær, rydding, skifte på senger osv)
  • Lørdag 1) | SATS Lillestrøm kl 11:00 | Zumba m/stedatter. Smårprinsesser trener Zumbatomic. Om stedatter har konfirmasjonsundervisning er det tilbake til SATS Lillestrøm kl 16:30 | 30 minutter tredemølle + 30 minutter styrke m/stedatter
  • Søndag: Aktiv hvile (husarbeide, håndtering av klær, rydding, forberedelse og planlegging av ny uke osv)
Jeg vet hva jeg skal gjøre til uka!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat