|
Sv: Veien mot Sommerkroppen 2012
Måtte allerede endre planene, grunnet konfirmasjonsundervisning på lørdager..... det betyr dobbeløkt på meg på lørdager de dagene min kjære stedatter er i kirken. Men jeg går ikke ned (annet enn kanskje i underhudsfett):
- Mandag | SATS Metro kl 19:30 | 75 minutter CycklingPulse (hard intervall) m/mister
- Tirsdag blir det enten | SATS Lillestrøm kl 20:00 | 30 minutter tredemølle + 30 minutter styrke m/stedatter ELLER | SATS Lillestrøm kl 19:00 | eller NTC Get Strong m/stedatter (avhengig av hvordan lørdagens trening blir)
- Onsdag: Aktiv hvile (husarbeide, håndtering av klær, rydding osv)
- Torsdag | SATS Metro kl 17:30 | 55 minutter spinning CycklingIntervalPulse (hard intervall) m/Mr og kollega. Småprinsesser på MiniSATS
- Fredag: Aktiv hvile (husarbeide, håndtering av klær, rydding, skifte på senger osv)
- Lørdag 1) | SATS Lillestrøm kl 11:00 | Zumba m/stedatter. Smårprinsesser trener Zumbatomic. Om stedatter har konfirmasjonsundervisning er det tilbake til SATS Lillestrøm kl 16:30 | 30 minutter tredemølle + 30 minutter styrke m/stedatter
- Søndag: Aktiv hvile (husarbeide, håndtering av klær, rydding, forberedelse og planlegging av ny uke osv)
Jeg vet hva jeg skal gjøre til uka!
|