Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-12, 10:40   #83
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av frkjenssen, her.

Jeg har nå mottat afrikansk mango. Venter stadig på MetaBurn. Jeg ringer legen min på mandag og leser det som står på pakken for han å hører litt rundt det. Skal oppdatere dere jeg er så gira på å ned i vekt nå at jeg måååå bare prøve disse. men til alle som skal prøve de (når dere får de) husk at det sto at du må holde kalorie inntaket under 1800

Vær forberedt på at legen din kan komme til å le rått... Dette er bare tull og humbug!

1800 kcal i døgnet? Jeg ligger langt under det (vanligvis på rundt 1400) til vanlig jeg, men jeg er ikke store kroppen da. Men ringer det virkelig ingen bjeller når et "slankemiddel" reklamerer med at det virker, men bare hvis du spiser max. X antall kalorier i døgnet? Høres ikke dette ut som de sagnomsuste slankesålene som kom for en del år siden - de funket de, man måtte nemlig gå en del km om dagen for at de skulle virke!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat