Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-12, 06:22   #81
frkjenssen
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2012
frkjenssen er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Jeg har nå mottat afrikansk mango. Venter stadig på MetaBurn. Jeg ringer legen min på mandag og leser det som står på pakken for han å hører litt rundt det. Skal oppdatere dere Og skal også oppdatere dere når jeg begynner på de (selvsagt dersom det ikke er farlig ). Håper legen min godkjenner det så jeg kan få begynt, og ikke minst, HÅÅÅPER DE FUNKER !! Jeg har også undersøkt litt rundt, alle de som har blitt trekt i ettertid har faktisk glemt å avbestille... så de trekker ikke bare penger fra kontoen din uten videre, det er fordi det sto at etter 17 dager vil det bli trekt for neste leveranse (full pris). og jeg har fått mangoen min, så kanskje det ikke er så useriøst som vi alle har trodd ??! Og noen nevte her at hvis det funket så burde det vært mer kjent. Det er ikke FDA godkjent og derfor kan ikke leger godkjenne det (masse GMP regler for legemiddels industrien, jeg vet dette fordi jeg jobber i den). Men jeg har gått ganske i dybden rundt den mangoen her da jeg trodde det hele var svindel, og jeg har lest mange amerikanse og engelske blogger hvor flere sier det funker.. så tiden vil vel vise ? jeg tenker hvertfall at uansett så hører jeg med legen før jeg begynner på de, og dersom jeg merker noen bi-virkninger slutter jeg bare og stikker til legen.. jeg er så gira på å ned i vekt nå at jeg måååå bare prøve disse. men til alle som skal prøve de (når dere får de) husk at det sto at du må holde kalorie inntaket under 1800

frkjenssen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektklubben Svar med sitat