Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-05, 13:21   #72
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: "Du er hva du spiser", TV3 torsdag, kl. 21.30

Jeg så det -
handla om en ex-motoskyyelberte som var oppi i 135 kilo og som spiste lyst brød med meierismør - skåret med OSTEHØVEL - hvitost, skinke og en haug majones på, gav ungene kun helmelk og cheerios til frokost . Selv spiste hun adri frokost,(hun spiste sjokolade på vei til jobb i stedet for frokost). Sissel dekket opp det vanlige skremselsbordet - nugatti, sjokolade, kaker og pizza og pølser osv. Dama gråt. Sissel klemte. Sammen skulle de fikse dette.

To barn - tvillingjenter - sa de ikke likte annet enn helmelk men drakk villig unna da de fikk lettmlk. Sissel anbefalte pesto på skiven i stedet ofr ostehøvelsmøret - dette likte dame (og mannen). Mannen var forøvring såvide innom, programmet handlet "kun" om kona. han var heller ikke med på trim.

Dama klagde på magefett (hun hadde en fettprosent på 45) og dårlig balanse - den store drømmen var å komme inn igjen i kjøredressen som hang lengst inne i skapet. Sissel viste henne balanse og oppstrammingsøvelser på ball, og fikk henne til å sykle noen kilometer til toget i stedet for å kjøre.

Dama prøvde virkelig, virket det som, og gikk ned 12 kg på 8 uker, fikk redusert sine dårlige boldprøveverdier, gikk ned plenty cm rundt livet, fikk nesten igjen kjørejakka, og skulle fortsette med det nye livet på egenhånd når programmet var over.

Alle glade : )

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat