Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-12, 17:14   #783
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av lizliz, her.

Kan lite vektnedgang( les har heller lagt på meg ) og samling av vann komme av for lite inntak av vann??
har nettopp flyttet til Nedreland og har vansker med å drikke nok vann.. max 1 liter om dagen. Jeg har også sluttet å ta ketolyse pillene.. kan dette og ha noe å si??

Vet at dette ikke er så smart, men vann er dyrt, og pillene glemte jeg å kjøpe før jeg dro..

ja vann er viktig for å forbrenne fettet. Så dumt at vann er dyrt. Tablettene er også viktig, men du kan helt sikkert finne de samme mineralene på helsekost der du bor. Krom, magnesium, kalsium om du ikke spiser ost eller andre melkeprodukter, sink og selen. Mangan kan du få i deg hvis du drikker mye te. Om du må velge pga pengemangel ville jeg valgt d vitamin, magnesium og krom eller fått noen til å sende deg ketolysetablettene i posten.ketolysetablettene er dyre, du kan bestille billigere på iherb.com, f.eks tabletter som inneholder alle vitaminer og mineraler. Mye billigere.