|
Sv: Afrikansk mango
Opprinnelig lagt inn av knbn, her.
Hei
ADVARSEL!!!
Eg bestilte 2/2-12 1 stk boks med afrikans mango for bare 18 kr i porto. Eg har per dags dato ikkje mottatt nokon boks og i dag ser eg i tillegg på kontoutskrifta mi at eg er trekt med 99 USD den 17/2, altså mindre en 17 dager etter bestilling. Hjelp!!! Kva gjer eg nå. Må eg bytte konto?
Jeg bestilte selv 31.januar. 14.februar trakk dem pluttselig 577.15kr og 16.februar 522.86kr... Jeg hadde ennå ikke fått prøvepakkene fra MetaBurn og Aferikansk Mango jeg hadde bestilt og betalt. Syntes dette var veldig spesielt, siden det da var avbestillingstid innen 17 dager på den ene og 19 på den andre. Så fikk naboen til å avbestille sin før hun gikk på smellen. Hun ringte først, å kom til hun som snakket rimelig dårlig norsk, så la fort på. Hun sendte så mail for å avbestille hennes og mine. Hennes ble da avbestilt, men var allerede trukket fra konto (Hun bestilte dagen etter eller to dager etter meg). Jeg måtte selv sende min egen mail selvom mine avbestillings nr. sto i hennes mail.
Pakken(e) min(e) fikk jeg ikke før 17.februar... Det kan være muligheter for å få pengene igjen, om man sender mail eller ringer (Husker ikke hva naboen sa de sa) innen 30 dager. Men er ikke for sikkert. 
|