|
Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter
Jeg tror ikke det har noe med misunnelse å gjøre at enkelte her er kritiske til fotballfruens oppskriftsbok. Det kan jeg rett og slett ikke tenke meg.
Jeg finner hele rosablogguniverset totalt meningsløst. Selvsagt kan andre holde på med det uten at jeg bryr meg, men altså: Hvis jeg ikke liker det, har jeg lov til det, og neimen om det skyldes misunnelse. Absurd tanke, faktisk, for det er tvers igjennom kjedelig, og det er ikke noe der jeg beundrer overhodet! Jeg vil ha innhold. Ikke glansbilder. Greit nok at en rosablogger kan være intelligent og ha andre interesser i tillegg, og sikkert tjene mye på det, men fremdeles: Drittkjedelig. For meg. Jeg hadde dessuten ikke gjort det, uansett mulighet, nipse seg opp og legge ut masse bilder? No way. For min del hadde det vært en total sellout å gjøre noe sånt.
Såeh, jeg tror ikke at de andre i tråden er misunnelige. Typisk "på seg selv kjenner man andre", javisst, men det går som kjent den andre veien også.
Men kokeboken er sikkert grei nok den, for tenåringene skal vel også ha sitt (og vil betale for det, ikke sant). Jeg er helt enig med Photo lenger oppe i tråden om at det langt, langt bedre enn andre som blogger om babymat for å slanke seg.
|