Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-12, 03:25   #31
january
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: oslo
january er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Hei alle!

Jeg er ny på forumet, i alle fall ny som mer eller mindre aktiv. Jeg skal inn på easylife-dietten på et eller annet tidspunkt, men sliter med motivasjonen og tiltakskraften.
Jeg klarte å gå ned mer enn 30 kilo fra september 2010 til april 2011, men hoppet da av dietten og sluttet å trene for å fokusere på eksamener, noe jeg angrer bittert på idag.
Føler det vanskeligste var å se selv vekttapet. Andre kommenterte at jeg hadde gått ned, og selv om jeg selvsagt merket at klær ble for store, følte jeg hele tiden at kroppen min så lik ut. Jeg hadde fortsatt de samme valkene, de hadde bare forandret seg. Dette, i kombinasjon med mine andre problemer, førte til at jeg kjapt gikk tilbake i gamle destruktive vaner og har nå trøstespist meg tilbake til 125 kilo.

Noen som har noen oppmuntrende ord? Føler meg helt energiløs for tiden, og har vanskelig for å se for meg at jeg skal klare å gi slipp på trøstematen min fordi jeg er så deprimert for tiden. Dessuten er jeg dritsur på meg selv fordi jeg har latt meg selv forfalle tilbake i gamle vaner og ikke minst gammel vekt.

january er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat