Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-12, 23:35   #106
rut311
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2010
Alder: 39
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Engelen, her.

Burde vi ikke heller være glade for at noen sprer det "glade budskap"? Syns dette lukter av misunnelse og smålighet å skrive sånn som enkelte gjør.

Ikke legg ut oppskrifter dersom dere er så redde for de. Vi burde heller være glade for at tenåringsjenter har Caroline som et forbilde med sunn kost og trening, og ingen har enda sette hvilke oppskrifter som kommer i boka. La oss heller være glad på hennes vegne. Fordi hun er vakker og slank så trenger vi ikke være så kritiske. Janteloven er sterk i Norge.

Er det noen som har diskutert Lena Beatrice sin kokebok, og om hun kommer til å utgi noen oppskrifter som kan ligne på noe som er publisert før?

Jeg gleder meg til både Caroline og Lena Beatrice sin bok kommer.

Jeg er kjempemisunnelig! Skulle gjerne vært populær blogger, med store inntekter på å skrive om meg selv, vanene mine og utseendet mitt, hatt drømmebryllupet og en sporty mann, reist på mange utenlandsturer, OG skrevet livsstilbok! Selvsagt!

Men når jeg ikke kan få det, så er det godt at noen andre kan

Unge jenter trenger gode forbilder. Uten å ha lest denne omtalte bloggen noe særlig, så håper jeg at bloggeren får frem at man har all grunn til å være FORNØYD med seg selv, uten å nødvendigvis å få til alt det hun har fått til, med blogg og kokebok, + være like slank og rik som henne.

rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat