Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-12, 17:31   #424
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Hipp hipp for nedgang!!!

Og du, Kanutten? Lyst og si et eksempel på en dag for deg med syre/base-mat? Ble vanvittig nysgjerrig jeg også nå...

Jeg er ikke så avansert at det gjør noe.

Jeg starter dagen med en shot av ymse grønnpulver.
Deretter et glass vann tilsatt aloa vera juice og eplecidereddik og to skiver kli med makrell i tomatsaus, peppermakrell eller laks.

Lunsj er som oftest salat. Drikker først et glass vann tilsatt eplecidereddik. Salaten er gjerne laget av tunfisk, fetaost, oliven, olivenolje, tomater, paprika, avocado, endivesalat, ++. En neve med nøtter av ymse slag.

Middag er fisk av en eller annen art og salat. Jeg skal med tid og stunder innføre kikerter, linser etc. Jeg må bare teste litt først.

Jeg blir mett av dette da jeg har endel olivenolje i maten samt spiser mye fet fisk og avocado. Men fremdeles famler jeg bare i det små.