Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-12, 01:01   #19
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Farlig å ta én skive brød?

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Men husk at du kan ta kun karbonaden og slippe unna med utrolig mye mindre karbo.

Andre enn meg som lurer på hvorfor det heter karbonade når de i all hovedsak inneholder proteiner og fett? Rart, slike ting lurte jeg aldri på før jeg begynte på lavkarbo...

Ellers så skjønner jeg ikke helt dette at så mange på død og liv skal være så ekstreme som de får til når de begynner på lavkarbo. For meg høres ketose helt feil ut når du bare skal ned noen få kilo, da har jeg mer tro på en mer moderat lavkarbo med rundt 40-70g karbo pr dag. Dette gir mer fleksibilitet med tanke på kostomleggingen, og effekten er oftest vel så god på mindre vekttap. Ketose er mer for de som skal ned 20-30 kg eller mer i mitt hode, men her er det mange meninger ute og går...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat