Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-12, 00:33   #93
janmesi
Medlem

janmesi sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Vel. Jeg kjøper ikke en bok til fra "Lille Måne". Jeg har ikke tenkt å begrunne det heller.

Jeg synes overskriften på denne tråden er veldig gal. Det er ingen av dere som vet hvilke oppskrifter som er med i denne boken. Når jeg lager en oppskrift, aner jeg ikke om noen har laget eller publisert en tilsvarende eller liknende oppskrift tidligere. Caroline har laget en bok med oppskrifter tilpasset hver måned for året, sammen med hennes tips for trening og litt om hennes betraktninger om livet osv.

Ja, det er den "letteste" kostholdsboken vi har gitt ut. Men vi har aldri lagt skjul på det heller - vi ønsker med denne utgivelsen å nå en ny målgruppe, og er veldig glad for at Caroline ville være med oss på dette.

Om du på bakgrunn av dette velger å ikke lese fremtidige bøker fra Lille Måne, må jeg si du gjør det valget på et særdeles tynt grunnlag. Vi kommer med Gary Taubes og Mark Sisson i år - for å nevne noen nye prosjekter med en helt annen tyngde og for en helt annen målgruppe enn Caroline sin bok.

Jeg synes det er drøyt at det spres rykter på nettet om at oppskriftene er kopiert når ingen av dere vet hvilke oppskrifter det er som kommer i boken.

(Men ja, trolig er ikke du i målgruppen for denne boken - dette er nok en bok beregnet på et yngre og fortrinnsvis kvinnelig publikum ...)